måndag 4 april 2011

Mina högtalare är bra

- Skära upp och dra ut dina visdomständer som sitter i skallbenet. Kan vara svårt att äta dagarna efter och du kommer ha sår i ett par månader efteråt. Men operationen gör inte ont, det är bara lite obehagligt när du hör hur tänderna knastrar och har sig medan vi delar tänderna i bitar. Man tackar man tackar, kul med operation. Mådde inge bra imorse efter tandläkaren så drog hem och sov. Solen skiner och jag får inte sitta ute och njuta av den. Imorgon ska jag träna för första gången på över en månad. Får väl se hur det går! Glad för pappas skull att solen skiner när han ska gå och kolla på fotboll hela kvällen. Nu ska jag sova lite till och tycka fett synd om mig, har blivit asbra på det. Tjarååå Hoppas djurgården vinner ikväll då, fint med glada familjemedlemmar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar