fredag 14 maj 2010

Do you see the stars? No? I promise, If you close youre eyes you do.

Det börjar likna något. Sitter och äter glass, har väntat i tre timmar nu. Får äta till tolv, ( det jag får ner, vill säga glass och te.) & Sen fasta ytterligare tre timmar. För medecinen ska tas på fast mage. I 10 dagar till måste jag fasta. Och det värsta är att man typ är frisk efter sammanlagt 8 dagar så måste jag fasta 8 till. SUCK.
Ställde mig på vågen idag, fifan. Sjukt
Idag ska jag städa mitt rum, äta glass när jag kan och njuta av att det är det ända jag kommer äta idag. Plugga lite som alltid ( vilket jag ändå inte gör).
et regnade igår, och idag luktar det gott. Hade jag varit frisk hade jag tagit en promis med min mamma och mina sötisar. Luktat, andats regn är ju bäst. Åska och Regn, fint ju.
Om en månad åker jag med min familj till Kreta, Kreta!
Nej nu ska jag sova lite, det är det ända jag gör. Hejjjrå
Saknar min lilla Sara.
& Jag saknar faktiskt snön. Jag älskar snö ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar