söndag 9 maj 2010

THIS SONG IS FOR YOU AND YOURE FUCKED UP FRIENDS

ÅH LADY GAGA AH. Nejdu, underrrrbar kvinna det där. Var ju party hela tiden och jag hade inte kunnat haft bättre partysällskap. Hur ska GREKLAND gå? Ajaj..


Kom hem till Linnea efter äventyr i Stockholm och hälsning av vänner runt 3. Jag och Linnea gjorde som vanligt kladdkakssmet och Jonte söp. Inga konstigheter alltså. Joanna deckade och vi såg på en leeezkig film. Idag är jag DÖD. DÖD DÖD DÖD. Har ingen röst, hör inget, mår illa och har ont i magen. MEN jag såg GAGA igår så jag är faen inte bitter. Älskar konserter hehe. Nåja idag har jag gjort klart geooon och inget mer. Ska bada, äta kakor, äta middag och sen sooooova. Längtar efter en härlig vecka nu faktikst. SKa bli skönt att ha lite prov sådär. Långhelgen sitter fint. HJDÅ

Jag har en hatt



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar