onsdag 12 januari 2011

Tänk om jag hamnar på fel ställe?

Kom nyss på mig själv med att vara djup tror jag. Sitter och målar(!), lyssnar på gamla cdskivor och läser världens mest meningsfulla bok med jämna mellanrum. Har gått runt i morgonrock och strumpor i 3 dagar nu! Mycket charmigt. Sitter som vanligt och tänker på min framtid, mycket att hinna med, mycket att göra. Men det gör mig inte så mycket, jag har all tid i världen, kommer ändå aldrig bli något!
Så då kan jag lika gärna resa hela livet, köpa mig en ö någonstans och måla fula tavlor, lyssna på bra musik och läsa lite böcker och spela massa teater om inte annat! Jag måste sluta panika över skit som ändå inte betyder allt. Spela roll om jag är en gammal morsa när jag kommit på vad jag vill bli, då får det väl bli så! Nej nu ska jag ta ett bad och fortsätta läsa min bok, andas in och andas ut och pussas med pojkarna! Hejjjj
Tror det är rätt bra att ta vara på dagen istället för att planera nästa!

Kanske flyttar hit en vacker dag, det vore något det! Tror Johnny Depp hänger med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar