lördag 29 september 2012

Vi ska bli fulla, livet är meningslöst. Vem bryr sig? Natten är vacker, du är som natten. Och jag är en vinnare igen.

Jag vet inte om det handlar om att man är så jävla rädd att ångra saker man inte gjorde. Eller om det bara handlar om att man inte kan låta bli att jämföra med alla andra som gör allt man ska göra och som sitter med sin assnygga man på en balkong i något varmt land och smuttar på en öl och har hela livet framför sig och är lyckligare än lyckligast. Jag har det inte så. Jag vill ha det så, men jag kommer aldrig att ha det så.
Instagram förstör, folks bilder ser mer frägglada ut, folk blir snyggare, folk fiskar upp farligt mycket likes bara för att man har en miljardbilder och alla gillar allas. Men min instagram är inte så där romantiskt färgglad och härlig. Den består av hundar, plugg och mat. Nä fan ta dig instagram, jag hade ju förväntningar på mig själv och på mitt liv redan innan. Hoppas du snart tar och dör en långsam död.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar