torsdag 24 februari 2011

Alla får ligga




Äter chips, snart smällt i mig hela påsen. Känner mig som Carro eller Eken typ!
Ska snart hoppa in i duschen, hela jag luktar öl. Inte bara för jag hällde i mig ett 10 tal igår utan främst för jag använde det för att svalka mig när jag stod på dansgolvet. Assmart!

I helgen har jag lovat bort mig på utgångar både fredag och lördag. Herregud jag kommer ju bli en öl i mitt nästa liv..


Ska snart kolla Sveriges värsta bilförare, dricka lite te och äta lite bullar. Är man bakfull får man äta exakt vad man vill har jag hört, och min kropp vill jättegäna gå upp lite mer i vikt. Den suktar efter det, stackars liten.
Igår var en sjuk kväll som vanligt, tur att vi har Linnea och hennes kamera med oss som iallafall hjälper oss att minnas förfesten..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar