onsdag 23 februari 2011

Det är du som försöker se igenom mig



Lyssnar på fett bra musik, ahhhhhhh orkar inte. För mycket bra alltså!
Fint väder, ska nog bege mig ut på en promenad inom ett par timmar. Vore mysigt! Ska träna idag också, främst bara för jag ska kunna dricka litervis med alkohol utan att spräcka mina megasuperfulatajtajeans. Hoppas dom håller!
Ikväll blir det birger med mina vänner, blir så bra det! Jag ska på förfest nr. 1 hos carlsten först, vågar ju inte vara nykter när man ska hem till Knullberg, är lite rädd för henne.
Jag tänkte plugga idag men det var för tråkigt, så ska hänga med Jerry Seinfeld, George Costanza, Kramer och Elaine Benes istället. Long time no see så att säga.

Har gått upp 5 kg också, bra jobbat fan. Otroligt! Trodde inte min kropp klarade av att bära mer, men den gör mig då aldrig besviken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar