tisdag 22 februari 2011

Speciell känsla att vara speciell.





Började dagen med ett träningspass, slutade dagen 5 bullar senare, det säger nog allt. Hann med att dejta lite flick och pojkvänner iallafall, trevligt som vanligt!
Nu har precis mormor och morfar varit här och myst med mig, för jag är ensam hemma och rädd för grodor och älgar och allt annat som hoppar runt i skogen omkring mig.

Är galet taggad tills morgondagen, kommer bli väldigt roligt, ska bli megarolig typ!
Saknar allt och alla hela tiden, men inte idag. Idag är en mycket bra dag dock, med sovsällskap, det är fint som snus dä!
Åt lite sushi idag, helt sinnes, RÅ FISK! C00l jag är.
Nu ska jag kolla på världens bästa " Halv åtta hos mig" och planera morgondagen som är alldeles för fullspäckad....Bra.
HEJDÅÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar