söndag 20 februari 2011

Sugen på en tatuering.


Tittar på någon halvbra amerikansk kärleksfilm, den suger rätt hårt.

Men snart kommer min kåmpiz hit och sover med mig så då blir jag glad och kan ägna mig åt prat och mat istället för dåliga filmer. Är övertaggad till onsdag och funtar därför på att köra en liten utgång imorgon, går ju till välgörenhet så det är ju typ alkohol som är bra och viktig! Sällan man har en sådan bra anledning att slänga i sig ett par öl..

Time will tell.

Träffa Julia idag också, vi är lika sjuka hon och jag. Det är bra, då är vi två som kommer hamna någonstans där ingen förstår sig på oss..

Imorgon ska jag träffa Joanna också, mycket flickvänner att dejta här, men vad gör man inte!

Nu ska jag sätta på lite té, världens bästa uppfinning.

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar