måndag 28 mars 2011

Är svag för dig och några andra



Dagen började med ett par sprutor och stickor i armar och fingrar, satt och grät som ett litet barn när jag kände hur de tog massa äckligt rinnande blod från min stackars kropp. Hade världens sötaste sköterska dock, hon gav mig en plopp och ett bamseklistermärke efteråt, har aldrig känt mig så liten och ensam. Fick en fin kram av henne också efter att jag klarat av allt blodande. Må hon komma till himlen, världens bästa typ! Får gärna bli min extramamma, sötis!


Fick iallafall skjuts hem av Linus, tacka gud för det! Min lilla räddare i nöden. Han stannade på lite fika som han fick njuta av, kul för honom medan jag satt med min matersättningsdryck och kände mig som en tönt som bantar..

Efter han åkt fick jag världens psykbryt, ska äta medicin i 15 dagar till, vilket betyder att jag inte får äta vad jag vill när jag vill och inte får dricka vad jag vill. Hatar lite på livet idag.Nu ska jag snart ta första dosen av min nya medicin där biverkningarna är; Hög feber, illamående, kräkningar osv..Längtar redan.

Ikväll ska jag bara vila, tycka lite synd om mig själv och hoppas att jag får något gulligt sms av någon som bryr sig. Tack Mormor, vet att du bryr dig om mig mest av alla på hela jorden!

Längtar tills jag är frisk och kry och kan dansa och vara full, japp är man en pinsam fjortis som börjar gråta för hon inte får dricka alkohol så är man, kunde inte bry mig mindre om era åsikter heheheh. hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar