måndag 21 mars 2011

Natten är ung och jag ligger vaken






Bättre helg fan. Började med att spenderas på akademiska och sen i fredagsmorgon har jag legat på exakt samma ställe.
Ska snart äta min första måltid sen i fredags morse. Ska bli helt fantastiskt! Det ända min stackars kropp har fått ner dem senaste 3 dagarna är 32 tabletter per dygn och några liter vatten. Bra näring!

Jag vill bara bli frisk och gå ut på promenader, de senaste dagarna har jag mest kollat ut genom fönstret och sett hur den soliga morgonen blivit en kolsvart natt. Asrolig helg! Tur i oturen att Josefins partaj blev inställt...

Nu ska jag dricka mitt te och äta mina mackor och njuta. Sen att jag måste gå på medicin i 15 dagar till och fortsätta stoppa i massa äckliga tabletter i min stackars kropp är en annan femma.. Börjar liksom få in snitsen! Saknar alla, pusssss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar