tisdag 29 mars 2011

Spyr av att se mig själv i spegeln, typ så snygg är jag.




Fick hem min studentklänning för någon dag sen, vet inte om jag ska skratta eller gråta eller gilla läget. Det sistnämda får det nog bli, inte så att jag har så mycket val, kan tyvärr inte gå ner 10 kg på två månader, även om det skulle behövas.


Igår somnade jag med ett leende på läpparna för första gången på länge, fint det! Ska fortsätta umgås med människor som får mig att må bra.


Idag stod matte på schemat och det var väldigt skönt att få prata av sig lite med Linnea! Åkte hem och sov och åt och sov igen och nu väntar på jag på världens bästa program.


Imorgon ska jag hänga i biblioteket och göra något vettigt, för på kvällen ska jag antagligen om inte sjukdomen hindrar mig som den säkert kommer göra, bege mig mot Stockholm för middag med mina kusiner. Hoppas på det vaaaaa.


Nu vill jag bli frisk och träna bort allt överflödigt fett, känner mig typ som Peter Griffin, blä.


Vill ha fräknar och blont hår och vara glad och frisk. Känns mycket låååångt borta från stunden. HEj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar