söndag 13 mars 2011

Öl är den enda rätta!


Jag har helt fantastiska vänner. Gårdagen var så jävla rolig. Har nog aldrig haft en sådan sjuk kväll. Började hemma i mitt rum med en vodkaflaska, en fjortisvarning och lite roligt sällskap. Sen tog jag och Jessica vårt pick och pack och åkte vidare mot stan, tog ett par öl i väntan på bussen. Kom till Marie där det var fullt hus och astrevligt!
Runt 1 fick vi skjuts in till stan där vi körde en krogrunda i våra bästa tillstånd. Efter att Jessica köpt tre hamburgare i storleken extra large typ och jag ätit mitt underbara maxmål tog vi en taxi hem. Niclas ringde i panik och sa att han gick över en kyrkogård. Roligt! Mest med tanke på att han var så full att han skulle kunna ha ramlat ner i en tom grav typ.

Nej helgen har varit helt perfekt och GRATTIS TILL MINA BÄSTA MARIE OCH JOSEFIN! Underbara flickoooooooooor. hihihihihihhi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar